اشتراک گذاری

صادرات نمک ترافل به صورت گسترده

نمک ترافل، یکی از قوی ترین نمک های خوراکی در جهان است که در طعم دار کردن انواع غذاها اهمیت زیادی دارد. یکی از مزیت های مهم این محصول تامین کلسیم مورد نیاز بدن است. با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته نمک ترافل برای افرادی که مشکل فشار خون، قلب و یا دیابت دارند دردسری ایجاد نمی کند. علاوه بر آن صادرات این محصول به کشورهای حوزه خلیج فارس مثل عراق به دلیل وجود بنادر کشتی رانی توسعه یافته، از رونق خوبی برخوردار است و هر روزه حجم بسیار بالایی از این محصول به این کشور صادر می شود.

صادرات نمک ترافل به صورت گسترده

صفر تا صد صادرات نمک ترافل باکیفیت

صفر تا صد صادرات نمک ترافل باکیفیت ابتدا در صادرات محصول نمک ترافل بسته بندی، قرارداد محموله نمک خود را با توجه به یکی از روش های صادراتی مثل FOB و یا CIF ببندید. با توجه به روش انتخابی که در صادرات این محصول در پیش رو دارید، کرایه حمل نمک به بنادر کشتی رانی کشور را خودتان متقبل شوید. این در صورتی است که صادر کننده بخواهد از روش CIF در صادرات استفاده نماید. در صورتی که صادرات از بنادر کشتی رانی بندر عباس صورت بگیرد کرایه را روی عرضه کشتی پرداخت می شود.

در روش FOB محصول شما بیمه ندارد و وارد کننده که باید هزینه های باربری نمک را متقبل شود. ایران به عنوان صادر کننده اصلی محصول نمک ترافل صادراتی به کشور عراق خوب می داند که کالاهای مشروط صادراتی و یا ممنوع صادراتی نمی توانند صادر شوند. همچنین صادر کنندگان بایستی بارنامه صادراتی محصول را قبل از انتقال بار به کشور وارده کننده اخذ نمایند. بعلاوه کشور عراق به دلیل ترانزیت دریایی مناسب، از شرایط لازم در وارد کردن این محصول از ایران را مطابق با قوانین و دستور العمل های صادراتی دارد.

محصول نمک ترافل را بسته بندی می کنند. بطوری که بسته بندی محصول مورد تایید واردکنندگان مراکز صادراتی قرار بگیرد. هزینه گمرکی محصولات صادراتی را پرداخت کنید تا انجام مراحل صادرات دقیق تر و سریعتر صورت بگیرد. حال اطلاعات دقیق شرکت تولید کننده، تذکرات ضروری مربوط به مصرف و یا نگهداری محصول را به زبان عربی بر روی بسته نمک ترافل ثبت و درج کنید تا محصول با اعتبار بسیار بالایی صادر شود.

دلایل افت صادرات نمک ترافل عمده

دلایل افت صادرات نمک ترافل عمده افت صادرات نمک ترافل به طور کلی با توجه به تعدیل کیفیت محصول در بازار و یا جلوگیری از متعهد نبودن اتاق بازرگانی در ایران صورت می گیرد. یا برای جبران کمبود هایی که بازار در خصوص نداشتن استراتژی صادراتی و فروش ریالی کالا با آن مواجه است، صورت خواهد گرفت. شما ببینید برگزار نکردن نمایشگاه‌ های اختصاصی و بین المللی در کشورهای مختلف جهان چگونه بازار صادرات را با کاهش چند برابری روبرو می کند و یا کم کاری سازمان توسعه تجارت عامل مهمتری در افت صادرات به شمار می رود.

یا عدم توجه دولت به وضع کردن تعرفه های صادراتی نمک ترافل باکیفیت در بازار ،که در مواقع نیاز دولت وظیفه دارد تعرفه را بالا و یا پایین بکشد، اما از این مسئولیت شانه خالی کند، که مانعی در توسعه صادرات محصول پیش خواهد آورد. بدین ترتیب میزان انگیزه تجارت این محصول با چالش همراه خواهد بود. وقتی تعرفه صادرات نمک ترافل بالا باشد، معنی اش این است که تاجری که نمک ترافل وارد می کند باید حق گمرک زیادی بابتش پرداخت کند که این قیمت تمام شده محصول را در صادرات بالا می برد. با این حساب در این شرایط وارد کردن نمک برای وارد کننده به صرفه نخواهد بود.

حوادث و عوامل غیرمترقبه ای که ممکن است در حین روابط تجاری پیش بیاید. از عوامل بسیار بدی در کاهش افت صادرات به کشورهای منطقه به شمار می رود. مثلا در پی یک یخبندان سخت و بسته شدن ترانزیت های جاده ای و یا مسدود شدن مسیر ارتباطی بین کشورها ، کشور با افت شدید صادرات نمک همراه خواهد بود. کاهش شدید درآمدهای نفتی و درآمدی های ارزی کشور عامل دیگری در کاهش صادرات نمک خواهد بود.

البته مراکز صادراتی نمک ترافل در عرضه محصولات از گارانتی کتبی چندین ساله بدون قید و شرط استفاده می کنند، تا مشکلات حاصل از عدم حضور در بازار هدف و نداشتن نماینده تبلیغاتی در کشورهای وارد کننده نظیر کشور عراق برطرف شود. البته ناتوانی در ارائه ضمانت نامه بانکی برای شرکت در معاملات تجاری دلیلی بر افت صادرات نمک به دیگر کشورها محسوب می شود.

مختصری درباره مشکلات صادرات نمک ترافل بسته بندی

مختصری درباره مشکلات صادرات نمک ترافل بسته بندی حتما تقاضاهایی جهت بررسی نقاط ضعف صادرات نمک ترافل ارزان قیمت از جهات مختلف چون بسته بندی، برندینگ، درخواست ثبت واردات و غیره صورت گرفته است. به نظر می رسد بهترین نوع بسته بندی محصولات نمک ترافل، بسته بندی پلاستیکی باشد. چرا که مانع از نفوذ رطوبت به داخل بسته می شود. نبود انبار ذخیره در گمرک ایران جهت نگهداری محصولات مواد غذایی و پرداخت هزینه های گزاف حمل و نقل ترانزیتی محصول نمک صادرات این محصول را با چالش روبرو می کند.

اگر محصول نمک ترافل در انبارهای شرکت های تولید کننده بماند، اولین اتفاقی که می افتد این است که وارد کنندگان حاضر به وارد کردن این محصول نخواهد بود یا اصلا مقدار کمی از محصول را خریداری می کنند. در حال حاضر باید اتاق بازرگانی نسبت به تعهداتی که در توزیع محصولات صادراتی داده پایبند باشد چرا که بی توجهی به این امر مانع از توزیع صادراتی این محصول می شود.

نبود سردخانه جهت نگهداری طولانی مدت محصولات مواد غذایی، نبود نیروی آماده به کار، عدم دسترسی به مشاوره بازرگانی و نبود بستر منسب جهت پرداخت هزینه های گمرکی در انتقال محصولات نمک ترافل مشکلات صادرات را دو چندان کرده است.

صادرات نمک ترافل ارزان به کشورهای همسایه

صادرات نمک ترافل ارزان به کشورهای همسایه صادرات بهترین محصول نمک ترافل به کشورهای همسایه ایران مثل عراق نشان دهنده خودکفا بودن کشور از تولید محصول خوراکی نمک ترافل خواهد بود. از این رو تولید کننده به تمامی صادر کنندگان خود می گویند برای صادر کردن نمک های ترافل ایرانی باید درخواستی به گمرک ایران جهت خرید محصولات ایرانی ارسال کنند. گرفتن مجوز یا ترخیص محصول شامل مجوز ورود ساعت ایستاده به کشور وارد کننده خواهد بود.

برند سازی محصولات نمک ترافل به صادرات این محصول به کشورهای همسایه کمک بهتری می کند. کیفیت را با استاندارد محصول به مشتری توضیح می دهند. یکی از ویژگی هایی که برندهای گوناگون ماکارونی ها دارند، فراهم آوردن بستری، جهت شناخت بهتر خواص انواع ماکارونی به مصرف کننده است. آنها بهترین روش برای انتقال اطلاعات خود را، استفاده از برچسب ترکیبات و مواد تشکیل دهنده ماکارونی بر روی جلد آن می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *