اشتراک گذاری

قیمت قارچ ترافل سیاه در مراکز ایران

قارچ ترافل سیاه که به تازگی وارد بازار ایران شده است دارای خواص بی نظیری است و انواع ویتامین ها و پروتئین ها را در خود جا داده است به طوری که می توان به عنوان یک انرژی‌زای طبیعی و بازسازی کننده بدن به آن نگاه کرد، قیمت قارچ ترافل سیاه در ایران در مراکز مختلف متفاوت است و عده‌ای از این فروشگاه ها آن را با قیمت گزاف به فروش می رسانند، در این فروشگاه اینترنتی با رعایت حال مشتری و تمام اقشار جامعه این کالا با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسد.

قیمت قارچ ترافل سیاه در مراکز ایران

تاثیر وزن قارچ ترافل جنگلی بر قیمت آن

تاثیر وزن قارچ ترافل جنگلی بر قیمت آن

قارچ ترافل جنگلی تفاوت زیادی با قارچ معمولی دارد می توان گفت یکی از با ارزشترین غنی ترین خوراکی ها در دنیا است و حتی خواص دارویی نیز دارد، شکل ظاهری قارچ ترافل که به آن دنبلان نیز گفته می شود با قارچ های معمولی متفاوت است این قارچ در دو نوع سیاه و سفید در بازار موجود است، قارچ ترافل با توجه به منطقه‌ای که در آن رشد می کند و همچنین وزن آن دارای قیمت متفاوت است هر چه وزن قارچ ترافل جنگلی بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

قارچ دنبلان جنگلی یا همان ترافل معمولاً به رنگ سیاه است، در رشد و تکثیر این قارچ هیچ ماده شیمیایی به کار نرفته است، خیلی از افراد تصور می کنند که شکل خاص این قارچ به خاطر دستکاری انسان بر روی آن است در صورتی که ژنتیک این قارچ به همین شکل است.

مختصری در مورد خواص قارچ ترافل:

  • خوراک قارچ ترافل به افراد افسرده و همچنین افرادی که مستعد افسردگی هستند توصیه می شود مصرف مداوم این قارچ به صورت حداقل هفته ای ۳ بار باعث بهبود خلق و خو می شود.
  • باعث پایین آمدن سطح کلسترول خون می شود.
  • در صورتی که پارچه ترافل به صورت مداوم مصرف شود باعث تقویت موبایل جنسی می‌شود.
  • از عفونتهای چشمی جلوگیری می کند و حتی تا حدودی در درمان عفونت های قرنیه چشم نیز موثر است.
  • این خوراک سرشار از پروتئین و مواد معدنی به افرادی که تحت فشارهای عصبی زیادی هستند توصیه می شود زیرا باعث کاهش استرس و اضطراب بین افراد می شود.
  • باعث تنظیم فشار خون شده و از بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری می‌کند.
  • برای افزایش هوش و تمرکز بسیار عالی است به طوری که برای سالمندان این خوراک توصیه شده زیرا ثابت شده است که از زوال عقل در دوران سالمندی جلوگیری می کند.
  • یک خاصیت عالی برای کسانی که به زیبایی خود اهمیت میدهند مخصوصا زیبایی پوست، مصرف مداوم قارچ ترافل از پیری زودرس جلوگیری کرده و باعث شادابی پوست می شود.
  • باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و خواص ضد میکروبی دارد.
  • از ایجاد انواع سرطان ها جلوگیری می کند و حتی از پیشرفت سرطان نیز می کاهد.

بررسی میزان سفارشات قارچ خوراکی ترافل بر قیمت آن

بررسی میزان سفارشات قارچ خوراکی ترافل بر قیمت آن

انواع مختلفی از قارچ ها در دنیا موجود است که در کارگاه های مخصوصی پرورش داده می شوند، اما قارچ خوراکی ترافل به صورت کاملا طبیعی در جنگل ها و کوهستان ها رشد می کند که این موضوع باعث می شود خواص آن دو چندان شود، همچنین طبیعی بودن این شده تا قیمتی متفاوت از انواع قارچ پرورشی داشته باشد سفارشات قارچ خوراکی بیشتر باشد یعنی به صورت عمده باشد فروشنده تخفیفی را برای خریدار در نظر می‌گیرد تا هر دو طرف از معامله خود راضی باشند.

فروشگاه اینترنتی برای رضایت مشتری تعیین کرده است که هر چه میزان سفارش شده قارچ خوراکی ترافل بالاتر باشد به خریدار تخفیف می دهد محصول این فروشگاه معتبر اینترنتی بسیار با کیفیت است به طوری که فرد با رضایت از کیفیت و قیمت مشتری دائمی این فروشگاه خواهد شد.

یک روش تهیه برای قارچ ترافل:

از قارچ ترافل های خوراکی های متنوعی تهیه می شود، که در اینجا طرز تهیه کباب ترافل توضیح داده می شود.

قارچ ترافل سیاه سرشار از پروتئین و مواد معدنی است که این خواص را پس از پخت از دست نمی دهد بلکه در آن حفظ خواهند شد قبل از استفاده از این خوراک آیا آن را به خوبی شست زیرا برجستگی های غده مانند پارچه ترافل دارای خاک هستند پس از قبل از مصرف باید به خوبی شسته شوند، بسیاری از مواد خوراکی از جمله قارچ ترافل را کباب می کنند، برای این کار کافی است آن را به سیخ کشید، مزه ی ترافل کبابی بی نظیر است.

تفاوت قیمت قارچ دنبلان زمینی در شهر های مختلف

تفاوت قیمت قارچ دنبلان زمینی در شهر های مختلف

دنبلان (ترافل) زیرزمینی شباهت بسیاری به سیب زمینی دارد، این قارچ دارای بافت نرمی است و به راحتی با چاقو خرد می شود، این قارچ معمولا دارای رنگ روشن است و از نظر غذایی و خاصیت هیچ فرقی با ترافل سیاه رنگ ندارد، ترافل زمینی با نام توبر نیز شناخته می شود.

قارچ دنبلان زمینی به دلیل آنکه در شهر های مختلفی رشد می کند با توجه به منطقه‌ای که در آن رشد کرده دارای قیمت متفاوتی است، مناطقی که قارچ دنبلان می روید عبارتند از: منطقه ی طارم، دشت مغان، استان زنجان، ارتفاعات ماکو، مرند و.‌.. اما بیشتر در مناطقی مانند، زرد کوه، یاسوج و استان فارس رشد می کند.

استان آذربایجان و اردبیل، ارتفاعات ماکو و دشت چالدران، مرند، جلفا ، ارسباران و بخش یامچی، دنبلان کوهی خوی، دشت مغان، پلدشت، استان زنجان و منطقه طارم و خدابنده اصلی ترین محل رویش دنبلان کوهی سیاه در ایران هستند. علاوه بر آن می توان انواع قارچ دنبلان را در برخی از مناطق دیگر ایران نیز در فصل پر باران برداشت کرد، عمده ترین این مناطق عبارتند از استان فارس، زردکوه چهارمحال و بختیاری، استان هرمزگان و یاسوج.

اطلاعاتی راجع به قارچ دنبلان:

قارچ ترافل یک خوراکی معروف در دنیا است و بیشتر کشورها از ط/ خوراکی استفاده میکنند، فرانسوی ها به قارچ ترافل الماس آشپزخانه نیز می گویند زیرا آن در غذا ها و سس های خود به صورت قطعات کوچک استفاده می کنند، این این قارچ یکی از غذاهای گران در سراسر دنیا است. از قارچ ترافل کنسرو نیز تهیه می کنند، محتویات کنسرو همراه با نمک تصفیه شده و روغن زیتون بکر می باشد که فاقد گلوتن است، در این فروشگاه معتبر کنسرو قارچ ترافل با بهترین بسته بندی و کیفیت به فروش می رسد‌.

خرید قارچ ترافل سیاه با قیمت باورنکردنی

خرید قارچ ترافل سیاه با قیمت باورنکردنی

توزیع کننده قارچ ترافل سیاه، محصول خود را از بهترین مکان ها جمع آوری میکند، محصول دارای کیفیتی بی نظیر، کاملا تمیز و بهداشتی است، فروشنده بهترین قیمت را برای محصول خود در نظر گرفته است تا خریدار از کالای خود راضی باشد، از لحاظ بسته بندی در درجه ی بالایی قرار دارد این بسته بندی طوری طراحی شده که بتواند محصول را تازه نگه دارد ، تازه بودن محصول و به موقع تحویل دادن آن به مشتری برای فروشنده بسیار مهم است، خریداران برای ثبت سفارش می توانند از طریق این سایت اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *