اشتراک گذاری

قیمت قارچ دنبلان ترافل در ایران

یکی از با ارزشترین موارد خوراکی که تا کنون در دنیا شناخته شده است قارچ دنبلان ترافل است، این خوراک در بین مردم ایران دارای محبوبیت زیادی است بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای قارچ دکمه ای از قارچ ترافل در پخت غذای خود استفاده کنند، عرضه کننده قیمت مناسبی را برای محصول خود در نظر گرفته است و در فروشگاه اینترنتی خود برای فروش قرار داده است.

قیمت قارچ دنبلان ترافل در ایران

عوامل موثر بر قیمت قارچ دنبلان جنگلی

عوامل موثر بر قیمت قارچ دنبلان جنگلی

از گرانترین قارچ هایی که تاکنون شناخته شده است می‌توان به قارچ ترافل سیاه و سفید اشاره کرد این قارچ علاوه بر مصارف خانگی در مصارف صنایع غذایی و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد، افراد در کشورهای مختلف مصرف متفاوتی از قارچ ترافل دارند به عنوان مثال فرانسویها که به ترافل سیاه الماس آشپزخانه نیز می گویند در تهیه ی بیشتر غذاها و انواع سس های خود از قطعات کوچک قارچ ترافل استفاده می کنند.

عوامل موثر بر قیمت قارچ دنبلان:

عوامل متعددی بر قیمت قارچ دنبلان تاثیر گذار است، بسته بندی محصول یکی از این عوامل است، هر چقد بسته بندی جذاب و شکیل باشد قیمت محصول نیز بیشتر و هر چقد ساده باشد قیمت نیز پایینتر است، گاهی عرضه کننده بسته بندی قارچ دنبلان را در اوزان مختلف به بازار عرضه میکند که در این مورد نیز هر چه وزن قارچ ترافل بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر می شود.

عامل بعدی تاثیر گذار بر قیمت قارچ دنبلان ، نوع آن می باشد، قارچ ترافل سیاه دارای طرفداران بیشتری در سراسر دنیا است این قارچ طعم لذیذ تری نسبت به قارچ ترافل سفید دارد همین امر باعث شده تا قیمت ترافل سیاه گران تر از دنبلان سفید باشد.

نوع قارچ دنبلان جنگلی که توسط جمع آوری کنندگان تهیه می شود نیز بر قیمت تاثیر گذار است، قارچ ترافل سیاه رنگ به دلیل طعم بهتری که نسبت به نوع سفید آن دارد گران تر است.

قارچ هر چه تازه تر باشد و به روز های برداشت آن نزدیکتر باشد قیمت بیشتری دارد، مسلما خوراک تازه خواص بیشتر و پس از خرید نیز ماندگاری بیشتری دارد.

با وجود همه ی این عوامل فروشنده قیمتی منصفانه روی محصول خود قرار داده تا از هر نظر محصولی بی نظیر داشته باشد، یقیناً خریدار بعد از مشاهده ی قیمت و بررسی محصول از لحاظ کیفی از انتخابی که کرده است راضی خواهد بود.

تاثیر سفارش عمده بر قیمت قارچ دنبلان بسته بندی

تاثیر سفارش عمده بر قیمت قارچ دنبلان بسته بندی

قارچ دنبلان به دلیل نایاب بودن و ارزش غذایی بالای آن باید بسته بندی خوبی هم داشته باشد، نوع بسته بندی همیشه بر میزان فروش آن تاثیر گذار است و نمی توان منکر این موضوع شد، عرضه کننده بهترین بسته بندی را برای محصول خود طراحی کرده است تا به قارچ ‌ترافل ارزش بیشتری بدهد.

این فروشگاه اینترنتی یکی از مراکز معتبر فروش قارچ دنبلان است، سفارشی که در این فروشگاه ثبت می شود ، پس از مشاهده توسط فروشندگان بسته به تعداد سفارش قیمت تعیین می شود، در این فروشگاه هر چقد قارچ دنبلان بسته بندی که فرد سفارش می دهد بیشتر و یا عمده باشد به خریدار تخفیف خوبی داده می شود، به طور کلی وقتی خرید به صورت عمده انجام شود قیمت کمتری برای سفارش ثبت می شود.

خواص قارچ دنبلان:

  • طی تحقیقات ثابت شده است که مصرف قارچ دنبلان باعث افزایش میزان پروژسترون و استروژن در بدن شده و همچنین موجب کاهش قند خون میشود، قارچ دنبلان دارای ماده‌ای به نام کاتچین است این ماده فعالیت آنتی اکسیدانی دارد و با تاثیر مستقیم بر روی بافت بیضه باعث افزایش تولید تستوسترون شده و باروری مرد را افزایش میدهد.
  • دارای خاصیت آنتی باکتریایی است و از بافت کبد محافظت می کند.
  • قارچ دنبلان باعث کاهش میزان کلسترول بد خون می‌شود در نتیجه سلامت قلب و عروق را به دنبال دارد.
  • قارچ های دنبلان حاوی مقادیر زیادی فیبر هستند فیبر موجود در قارچ ترافل نیز باعث هضم بهتر غذا خواهد شد، همچنین مشکلات گوارشی مانند اسهال و یبوست را بهبود می بخشد.
  • از ایجاد سرطان مخصوصا سرطان روده جلوگیری می کند، زیرا فیبر فراوان این قارچ روند هضم غذا را در دستگاه گوارش بدن بهبود می بخشد.

پارامتر های تعیین قیمت قارچ دنبلان در لرستان

پارامتر های تعیین قیمت قارچ دنبلان در لرستان

یکی از بهترین انواع قارچ های دنبلان در ایران در استان لرستان یافت می شود این استان به علت آب و هوایی که دارد، قارچ دنبلان آن دارای عطر و طعم قوی ای است و متقاضیان زیادی از سراسر کشور برای آن وجود دارند‌، این محصول به سراسر کشور فرستاده می شود و هزینه حمل و نقل بر قیمت قارچ اضافه شده و حساب می شود.

یکی دیگر از پارامتر های تعیین کننده قیمت قارچ دنبلان لرستان کیفیت قارچ برداشت شده است، چون این قارچ دارای بافت نرمی است به هنگام برداشت باید دقت نموند تا کوچکترین آسیبی به بافت آن وارد نشود وگرنه روی قیمت محصول تاثیر گذار بوده و به عنوان قارچ درجه دو به فروش می رسد.

مورد دیگر دستمزد جمع آوری کنندگان قارچ دنبلان است، این افراد وقت زیادی را صرف پیدا کردن قارچ دنبلان در جنگل ها و مراتع می کنند، زیرا این قارچ در هر مکانی رشد نمیکند این قارچ کمیاب است و در عمق سی سانتی متری از خاک و نزدیک به ریشه ی درختان می روید، این پارامتر یعنی دستمزد کسانیکه قارچ دنبلان را جمع آوری می کنند روی هزینه ی نهایی قارچ ها حساب می شود.

با افزایش قیمت ظروف بسته بندی مخصوص این محصول، قیمت قارچ نیز گران تر می شود.

پارامتر دیگر میزان تقاضا برای قارچ دنبلان است، از آن جایی که این نمونه کمیاب است در صورتی که تقاضا بر عرضه غلبه کند قیمت نهایی قارچ نیز بیشتر می شود.

قیمت روز قارچ دنبلان در بازارهای ساوه

قیمت روز قارچ دنبلان در بازارهای ساوه

قیمت قارچ دنبلان در ساوه بسیار مناسب است و فروشندگان این محصول در ساوه آن را با رعایت حال مشتریان یعنی تخفیف دادن به آنها قارچ دنبلان را به فروش می رسانند، علاوه بر خرید حضوری می توانید محصول را به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق این فروشگاه معتبر ثبت سفارش کردهدو آن را به هر میزان که لازم باشد سفارش دهند.

چنانچه فردی قصد خرید قارچ دنبلان را به صورت عمده داشته باشد فروشنده به آن فرد تخفیف مناسبی می دهد، فروش محصول فقط به بازار داخلی محدود می شود بلکه عرضه کننده کار خود را گسترش داده و در زمینه ی صادرات نیز فعال است، با توجه به قیمت این محصول اگر فردی بخواهد قارچ دنبلان را به میزان کیلویی تهیه کند سفارش او به دستش خواهد رسید، بعد از ثبت سفارش محصول به موقع به دست خریدار خواهد رسید و فرقی ندارد که در کدام قسمت از کشور ساکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *